Tags

,

Hodet mitt er i hvilemodus. Jeg har tenkt på å blogge i noen dager nå, men har ikke fått fingen ut. Jeg har minst en million unnskyldninger for hvorfor jeg ikke har bloggen på noen dager, og for å være helt ærlig er grunnene kanongode, og absolutt gyldige. Jeg vil derfor ikke beklage min fraværelse. Jeg har vært omgitt av familien og venner hvert minutt av hver dag. Jeg er utkjørt, men absolutt på en god måte, og har kost meg hele tida. Vi har bare vært hjemme i to dager, og har ikke hatt mer enn ett døgn for oss selv. Vi fikk besøk igjen i går, får mer i morgen, og vil ha folk her til godt utpå nyåret. Det er fantastisk, men som du forstår har jeg derfor ikke mye tid til å gjøre ingenting; som f.eks å blogge.

I dag har vi vært ute og handlet ting til oss selv som vi ikke fikk under treet. Hvor egoistisk og selvsentrert er ikke det? Ja, vi fikk penger til jul fra både folk og arbeidsplass, og har derfor litt ekstra penger å bruke (for ja, selvfølgelig må det brukes!) Det stakkars hodet mitt har måttet bryne seg på store oppgaver de siste dagene ettersom vi har vært på jakt etter ny mp3-spiller som også viser film. Jeg har derfor trålt nettet for å finne den beste i vår prisklasse. Valget falt på denne:

Og nå, vær så snill noen der ute; spør hvorfor vi ikke kjøpte iPod! (det vil gjøre all letingen berettiget)

 

Hm, hva mer har jeg å dele fra den siste uka? En del, og mye komme nok til å komme fram i framtidens poster, men det som må nevnes er den fantastiske tida vi har hatt sammen med familie og venner, goooooooood mat (svigermor kan virkelig kokkelere), sykdom (Sønn har jo begynt i barnehage og ikke engang jul er hellig for virus og basiller. Jeg skal ikke engang liste opp alt immunforsvaret mitt har slitt med for det ville vært alt for innlysende innhenting av sympatipoeng!), vektøkningen har vært minimal (Yay! endelig er jeg på rett kurs), Sønn har storkost seg hvert våkne minutt, og Mannen kan heller ikke klage. En veldig vellykket julefeiring med andre ord!